måndag 16 juni 2008

Boxy

Jag ser lite boxy ut i min randiga kavaj. Och visst har ett par stresskilon lagt sig till rätta både lite här och var, men boxy vet jag inte om jag är. Men som ni vet, och som jag hoppas att ni förlåter mig för, är det mobilkamera för hela slanten just nu och den tar inte någe bra bilder.
På onsdag åker jag och partymannen på holiday till UK och vi får se hur mycket bloggande det blir därifrån, men om det blir nåt så blir det antingen 1) fina-dyra-kameran-bilder 2) skrytbilder på London med mobilen 3) turistbilder med partymannens pocketkamera.

Kavaj: Beyond Retro
Sjal: 2n hand
Klänning: HM
Skor: Hasbeens
Halsband & armband: kollegans och Geoart
Ringen: ska jag sluta nämna hela tiden eftersom jag nu alltid ska bära den :)

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Den här outfiten gillar jag verkligen jättemycket. Kavajen är jättesnygg och det är snyggt att kontrasten blir stora axlar.

Ha det bra i London!