lördag 14 juni 2008

Innan regnet föll

Innan det började spöregna träffade jag upp min vän J. Då var jag så här fin. Jag fortsätter i denna outfit hem till K men får nog vänta ut regnet.

Klänning: HM (för 100 år sen)
Tajts: Indiska
Skor: Hasbeens
Kofta: Lindex (varje dag nu. kanske ska investera i en ny i London?)
Väska: Min moster gamla
Halsband: Geoart
Ring: Löööve (ingraverad och fin)

J överaskade mig med att ha gjort något så traditionellt som att sätta in en annons om vår förlovning i Svd (vilket jag tyckte var jättekul!). Mamma vart väldigt förvånad, iom att jag rent generellt inte är speciellt traditionell, och sa: 'Snart berättar ni att ni ska gifta er kristet!'
Nej, mamma, det kommer inte att hända. Det var det första vi sa till varann när vi började prata om vårt kommande bröllop. Ingen av oss är kristen och skulle därför inte kunna stå för gifta (eller döpa våra barn) oss kristet, oavsett hur vackert det är i kyrkor. Det kommer att bli underbart på alla sätt, men förmodligen inte speciellt traditionellt.


1 kommentar:

magenta sa...

Flott flott kjole!!!!