tisdag 30 oktober 2007

Tur i tre



Tisdag.
Frukost 1 intogs framför DrPhil imorse. Som pratade om Anna Nichole Smith. Han är galen. Frukost 2 intog på jobbet tillsammans med kaffe med kanel. Utan DrPhil.
Lunch med en trevlig dam jag lärde känna på ett bröllop. Pratade av mig diverse ångest över karriärs situation, vänner som inte vill veta av en och när folk/vänner vill skriva en på näsan.
Middag kommer avnjutas på pub på söder med pappa och J. Öl och fish and chips. Som det ska vara. Saknar London så det gör ont när jag äter där. Efter tag går det över och blir mysigt. Eller är det ölen som gör det?

Någon sa 'Äta bör man annars dör man'.
Jag älskar den personen.

2 kommentarer:

Linnea sa...

Jag läste din blogg för ett år sedan ungefär och nu har jag hittat tillbaka igen. Du skriver bra inlägg och har en underbar, personlig stil :D Nu ligger du bland mina bloggfavoriter som jag kollar varje dag!

alma sa...

Å gulle dig! Va kul att du gillar mitt kryp in! Gör mig varm inuti att höra att jag får ligga på din bloggfavoritlista! tack!