fredag 12 oktober 2007

11.50:-

Äntligen fredag. Inte en dag för tidigt. Jag behöver vila.
Onsdag: Jobbfest-tjo&tjim till 01.30.
Torsdag: (Återställar-) Öl på agentur-mingel.
Fredag: Fortfarande bakis efter onsdagsnatten. Middag hos Pappa ikväll. Och han brukar servera gott vin. Hur ska jag kunna tacka nej? Vill jag tacka nej?
Och sen...
Lördag: (Köpa present och sen) Fira lillebror 11 års dag!
Söndag: Sova.

På mig:
Skjorta, Återvinnarna (11.50:-)
Byxor, HM (06)
Hängslen, Åhlens
Skor, Skopunkten
Halsband, Geoart

3 kommentarer:

Anonymous sa...

Jag blir så irriterad. Du är så äckligt präktig och äppelkäck. Och när du ägnar flera inlägg åt att bara gnälla över små skitsaker så blir jag så less. Den där väskan till exempel, är du störd i huvudet eller?

alma sa...

Oj, då är det nog bäst att du slutar läsa min blogg eftersom jag inte tänker ändra ett dugg på hur jag är. men jättehumor att bli kallad äppelkäck och präktig, det har aldrig hänt förut. och för att svara på din fråga; nej jag är inte störd i huvudet. men det var var nog menat som en förolämning, som jag inte tar åt mig.

underbaraclara sa...

Vad snygg du är ! Såå himla tjusig! Nu hamnar du i min länklista (inte bara för håret dårå, menför din sjukt snygga stil)!

Men hallå?`Vem är idioten? Man blir helt matt. MItt tips är en sjukt bitter och sorglig människa som det är väldigt synd om eftersom att han/hon förmodligen inte har några vänner att dela sitt liv med.Tragiskt, men du Alma sköter det snyggt! Jag hejar på dig!