onsdag 24 oktober 2007

Imorgon är det lön

...och helst vill man springa ut på stan och shoppa, äta god en god middag, dricka ett gott vin eller beställa in en smaskig efterrätt! Och det ska man göra, men det finns ett annat sätt att använda upp pengarna som får en att man må bra.

Stöd bröstcancer forskningen. Alla ni har en mamma, syster, dotter, flickvän, kompis eller en mor/farmor. Alla kan drababs. Min mamma hade det. Hon mår bra idag, och jag tackar livet för det. Claras mamma har det. Hon mår inte bra.
Snälla ni. Hjälp till! Sänk en liten slant från lönen som kommer imorgon.
Jag har just beställt hem ett inbetalningskort som jag kommer att skänka pengar genom när jag sitter och betalar räkningarna i helgen. Gör detsamma du. För Claras mamma, min mamma, för alla oss tjejer, kvinnor, brudar, damer. Snälla.


Mitt egna rosaband.

1 kommentar:

underbaraclara sa...

du är en raring! Snygg som attan till på köpet!