tisdag 9 oktober 2007

Sen blev det kallt...




På morgonen verkade allt bra. Jag satte på mig min hatt och gick till jobbet. Mådde helt ok. Sen gick det en timme eller två och plötsligt var jag helt svag, febrig och frös. Under lunchen kände jag ingen hunger (vilket jag ALLTID annars gör) och då visste jag att något var fel. Jag gick hem strax efter lunch och har nu legat i soffan sen dess. Vila, tupplurat, glott på skräptv och ätit sushi, vinegummin och mintchokladmuffin, drukit vatten och te oc coca cola. Nu har jag huvudvärk och mår lite illa, fast det sistnämnda beror nog mest på godiset. Jag gillar helt enkelt inte godis så mycket längre. Imorron är det stor jobb fest och det är så j*vla typiskt att jag blir dålig till den. Om jag inte mår bättre imorgon kommer jag bli riktigt, riktigt nedrans arg.







Så idag hade jag under några timmar på mig: jeans Topshop, kofta, tshirt och väst; HM och mina vagbond skor. Sen ca 13.38 sitter jag i mysbyxor under en filt.


4 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Krya på dig!

miri sa...

stackare, krya på dej tills imorrn. jag tror det var en endagssjuka så imorrn kommer du vara superpigg till festen. så är det!

Marie Larsson sa...

Hoppas du mår bättre imorgon.

Du är väldigt snygg i håret också måste jag säga!

alma sa...

annakarin: tack!
Miri: ja, jag har oxå bestämt att jag ska må bättre idag. känns redan lite bättre. fast jag misstänker att det är ipren-tabletterna som talar...
marie: dubbeltack :)