onsdag 31 oktober 2007

Stjärndamm

När man borde gå och se djupa, malysiska filmer, så går jag och ser Disney produktionen 'Stardust'. Men jag blev jätte inspirerad av den! Gick hem och skrev ner skelettet på en grymt cool saga som jag borde få pengar för att få stanna hemma och skriva manus på. Skulle bli en GRYMT bra film! Mycket bättre än Stardust som ännu en gång handlar om en Pojke som blir en Man och på vägen dit hitter sitt hjärtas sanna kärlek (och Hon -såklart en kvinna- är jättebra på att skrika...). Men därmed inte sagt att jag inte njöt att få försvinna in i sagofilmens värld under 2 tim och 7 min.

3 kommentarer:

Ness sa...

I've seen that film it was very fun.

PS/ I love you'r fashion style.

alma sa...

thanks :)

Anonymous sa...

ojoj. läs boken. den är helt underbar och orginell. men allt orginellt har de tagit bort i filmen :(