tisdag 9 oktober 2007

1 år av the najs lajf


Igår fyllde vi ett år. Vi gick på restaurang i Gamla Stan. Vi började med att gå vilse och irra runt på torget efter en gatan vi inte var säkra på namnet på. Mina fötter började ömma och bara ben bli kalla. Mitt humör blev mindre och mindre romantiskt. Men vi hittade såklart stället tillslut och hade en skön kväll. Men det blir aldrig så där som på film. Antingen är det jag och J som inte är speciellt romantiska eller så är det vara att verkligheten inte kan överträffa dikten. Men det var såklart en finkväll. Vi skrattade och år och drack gott. Det är säkert det som är romantik, egentligen.


Jag poserar i kvälls-stassen:
Halsband: Dopgåva
Klänning; HM
Bolero: HM
Skor: Vagabond
Väska: Indiska
Blommor: Fick av J,
(Han köpte blommor som matchade min stass. Eee jo, han visste innan vilken klänning jag skulle ha. Han är inte telepatisk)

5 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Åh vad vacker du är i den klänningen!. Så fin.
jag tycker mönstret känns 90-tal på ett bra sätt.
Och grattis på ettårsdagen.

miri sa...

grattis till ert år! :)
och du är superfin, klänningen är underbar och din nya frisyr skitsnygg. din heta jävel! ;)

Marie Larsson sa...

Japp. Det ÄR romantik. Grattis till er!

alma sa...

annakarin, miri, maire: tack-tack-tack! klänningar rules!

underbaraclara sa...

min erfarenhet är att det aldrig blir romantiskt när det s k a vara romatiskt. då blir det mest prestationsångest. Det mest romantiska sker när man inte märker det själv...