onsdag 17 oktober 2012

För stort? För litet? För vad?

Hörrni, jag gillar bloggar med stora bilder. Så jag testar nu att själv ha stora bilder. Men jag är nyfiken, vad tycker ni? Är det för stort? Eller gillar ni det? Tell me.

ps. Igår kväll sa E att hon inte ville ha blöja i natt. Inga problem sa vi och laddade med plastskydd under lakanen. Men det gick rätt bra. Vi 7 imorse vaknade hon och hade kissat i sängen, men inte ledsen utan tog täcket med sig till soffan och tog av sig de nerkissade byxorna. Som guldstjärna fick hon se lite på tv. Även om många inte gillar 'belöningssystem', så tycker jag att det är bra då och då.

 

2 kommentarer:

C. sa...

Jag tycker det är jättefint med stora bilder! Gillar också när det är flera bilder tillsammans, som i ditt förra inlägg plus i "Födelsedag".

Sophie sa...

Roligt c! Jag gillar att göra såna bilder oxå, och hade inlägget ovan redo att läggas upp :D