torsdag 11 oktober 2012

Bra dag

Idag har jag fått mycket gjort och det känns så jäkla bra. Började dagen med två timmar på ett fik där jag skrev ett tal och två situationsbeskrivningar (sånt som vi lämnar in till varje tal) och hade dessutom tid att fixa lite med ugglalalas hemsida, la upp lite fler tunikor. Sen gick jag handlade och sen hem. Jobbade lite mer med ugglalala en stund, la upp ugglor bla. Svarade på mail och sånt. Sen började jag jobba med mitt imitatio-tal, dvs någon annans tal som man ska hålla. Jag valde Carl Bildts tvtal 1992 vid Lasermannens härjande. Mest för att han är så torr och tråkig men oxå för att öva på att vara allvarlig och seriös. Sen klippt jag till lite nya tunikor som jag inte vet när jag ska ha tid att sy ihop. Men kul är det :)


Hade skön-kläder på mig idag. Men lyckades ändå se rätt fin ut tyckte jag.

Inga kommentarer: