lördag 27 oktober 2012

Alltså. Just nu.

Det bara gnälls och gnälls och gnälls. Det har varit så i några veckor. Ni som är där vet hur det är. Tillslut tappar man allt och bara vill gråta av utmattning och uppdämpad ilska (som man så klart aaaaaaldrig får ta ut på sina barn... Suck)...

Det värsta är att jag just nu saknar ork att vara busig och leka så mkt som jag egentligen vill. Är bara tråkmamma.

Och imorgon är det upp och hoppa en timma tidigare. Skit. (Jag har "sovmorgon" men det vet man ju hur det brukar bli)

Allt går i ett. Jag vill mest sova. Och plugga.

Just det! Ett klag till. Värken. Den smärtsamma molande stickande värken i nacke, axlar och käkar. Jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland. Sover som en kratta pga den... Ok. Slut på klag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fast med vintertiden i natt får du en timme extra att sova!

Hälsar en Elsiedotter

Anonym sa...

Håll ut, håll ut.... det kommer ljusare tider!

Anonym sa...

Hej! Kolla med din tandläkare så att du inte gnisslar tänder. Jag började göra det när jag fick barn och fick då grymt ont i nacke, huvud och axlar. Och det är nu löst med hjälp av en bettskena nattetid. Hoppas du kryar på dig!

Sophie sa...

Tack, jag vet att jag gör det. Har haft samma problem sen jag var 18-19. Och har haft bettskena. Tyvärr fick jag spykänslor av den. Har provat det mesta andra metoder oxå... Hatar det här!