tisdag 14 augusti 2012

Vad händer i höst?

Sällan har jag varit så pepp att svara på den frågan som i år. Det känns som himla rätt med retorikkonsultprogrammet på södertörn som jag ska gå. Dessutom kommer jag kunna fortsätta jobba med Ugglalala och det känns otroligt privilegierat. Jag älskar verkligen att jobba med tyg, form, färg och skapande med händerna. Jag har MASSOR av planer på saker jag vill göra Med Ugglalala i höst och inser att jag kanske inte hinner allt då jag faktiskt ska plugga oxå. Men jag siktar högt så får vi se hur mycket som hinns med. Prio 1 är ändå skolan.

Till detta behövs en riktigt bra arbetsplats hemma, så det jobbar jag med nu. Letar vägghyllor med glasdörrar på blocket. Planerar hur jag ska få plats med så mycket tyg som möjligt hemma. Resten får vara kvar hos min mamma sonett slags lager jag kan åka till och hämta nytt tyg och förvara sånt jag inte för stunden använder.

Och två barn på dagis, det ska bli spännande!

Hösten har aldrig varit så välkommen som i år.


Inga kommentarer: