fredag 24 augusti 2012

Sen sist

Efter att jag städat barnens rum åkte jag ut till Nacka (ca kl 12.30) och började hjälpa min mamma med förberedelser inför en stor fest de skulle ha på kvällen. Så fort jag kom fram började jag jobba och var sen på fötterna till kl 21.00 då jag åt lite mat. Var sen kvar till kl 23 och städade undan det värsta. Lämnade sen festen och åkte hem och la mig på studs. Upp kl 07 för att vara med på inskolning för Helge på dagis. Efter en heldag på dagis men trevliga föräldrar och lek av många sorterar kom jag hem och lagade middag åt barnen och sen åt oss och sen la jag H och nu sitter jag och lyssnar på när Johan läser saga för Elsie.

När hon somnat ska vi kolla på nån film och jag ska ligga väldigt, väldigt stilla i soffan. Möjligtvis röra mig för att ta en bit 70% choklad och en sipp vin. Men inte mer.



Inga kommentarer: