tisdag 1 maj 2012

Två kalasdagar

Vi var på en urhärlig middag igår hos min kusin med familj tillsammans med min bror med familj (gudarns så vuxet, mina små bröder å kusiner "med familj"). Vi åt gott, pratade så mycket vi hann mellan springet efter barnen (8 mån, 13 mån, 2 år och så E, snart 3 år). Barnen var uppe sent och somnade båda två i vagnen på vägen hem vid 21-tiden. Det gick jättebra att lägga över dem i sina sängar när vi hem så jag blev helpepp på att gå bort lite oftare kvällstid! Tills... Helge vaknade klockan 05 (!) imorse. Jag höll på svimma av trötthet, men det var bara att bita ihop och gå upp (det var tyvärr min morgon...). Han somnade om vid 07.30 och jag likaså. Sen kom Elsie och väckte mig kl 8.20 och vi smög upp och hon fick kolla på 'Elsie-tv' medan jag låg i soffan under mitt täcke och slumrade...

Men dagen blev fin ändå. Efter lunch kom mamma och hämtade oss och vi åkte ut till Millesgården. Där hade vi en superhärlig eftermiddag. Nu har vi ätit chicken nuggets, nattat barnen och nu tittar Johan och jag med viss chock på Svenska Miljonärer. Galenpannor eller fejk? 


Bilder från idag på Millesgården

Inga kommentarer: