torsdag 10 maj 2012

Får det lov att vara lite hudcancer?


Det här har jag gått och tänkt på i flera dagar och snabbt antecknat ner på bloggappen men inte publicerat. Nu såg jag att Resume skrivit om det och blev påmind om det. Här kommer det (som jag skrev men aldrig publicerade för några dagar sen):

Är det någon annan är jag som blir provoserad av HM usla bikinireklam som syns överallt just nu? Sjukt brunbränd (vit) kvinna i bikini gälla färger. Förutom att jag alltid tycker att de är för porriga och desstom BARA använder sig av tunna tunna tunna små modeller med overkliga kroppar så är hon ju för fan en hårsmån från HUDCANCER!! Får man verkligen göra sån här kass reklam idag???? 


Skärmdump från Resumes hemsida.
Slut på argt meddelade.

Uppdatering: HMs svar på kritiken:
 Räcker den tycker du?

Inga kommentarer: