tisdag 22 maj 2012

Höst/vinter möter sommar





En kombination av höst och sommar

Jag älskar den här värmen vi har just nu. Men jag har problem med garderoben. Jag tog fram massa sommarkläder från källaren i andra lägenheten, sånt som jag kom i förra sommaren. Tänkte att jag på nåt sätt skulle kombinera min mera 'höstiga' garderob och sommarkläderna på nåt sätt så att jag inte känner mig så... stor. Det visade sig mycket svårare än jag trott. Mina armar är ett av min tre 'problemområden' (de andra två är min allt för svullna mage och mina, enligt mig, för stora bröst) och de går inte att gömma hela sommaren. Idag gjorde jag det under en kofta, men det var bara inomhus. Eftermiddagen spenderade jag och E i lekparken och där var så varmt så jag släppte alla tanker på hur jag såg ut och bara var. Jag kan det. På nåt sätt. Och jag låter inte E se eller höra mig kommentera min kropp mer än i posetiva termer. Men jag skulle verkligen må bra av lite bättre kondis, lite starkare kropp och 2-3 kg mindre fett. Så är det bara. 



2 kommentarer:

Hanna sa...

Usch så jobbigt att vara obekväm i kroppen, hoppas att det vänder snart!

Sophie sa...

Ja, det gjorde det. Typ:)