onsdag 16 november 2011

Om konsten att tvätta och jobba samtidigt

Nu har jag skickat iväg H med mormor för att jobba några timmar! Jag har 11 klara, och ska försöka få till minst 10 till. 11 december ska jag stå i Skrapans Basar Under med mina Ugglalala (kom dit och säg HEJ!) och sen hoppas jag att det ska finnas en önskan att ge bort Ugglalalas i julklapp. Så tills dess, jobbajobba! 

Fördelen med att jobba hemma -eller nackdelen?- är att man kan tvätta samtidigt. Idag ska jag hinna med tre maskiner tänkte jag.

Kanske inte direkt hjärnkirugri, men ändå bra jobbat.

3 kommentarer:

Sköna Helena sa...

Åh, glömde säga grattis till Basar Under! Det är ju så himla bra jobbat - och självklart kommer vi förbi! Kram

Sophie sa...

Ja, det ska bli kul! Och roligt om ni drar med er lite potentiella köpare oxå :)

Sköna Helena sa...

Vi ÄR ju potentiella köpare :) Men yes, ska lätt tipsa lite barnkännare och föräldrar om detta! Kanske i bloggen till och med?