onsdag 31 augusti 2011

It is done

Jag har inte hunnit svara och tacka er som skrivit sista 2 dagarna. Men jag har läst och tagit till mig och ville mest tacka för stöd och råd. Just nu går jag runt i dvala av allmän förvirran med en ny frisyr och överväger om den inte är för piffningskrävande. Så här såg den ut direkt efter klippning.





Idag kan jag inte få till det:





Meningen var att frillan skulle vara lättskött... Har ringt min frisör och hoppas hon kan åtgärda. Gratis. För nu är jag mer back än pank.

2 kommentarer:

Ida sa...

Mycket snyggt!

Fel produkt, för mycket produkt, eller att du hade i den innan håret var knustorrt - är min ananlys.

Torrschampo så det blir strävare och mer lättformat kan också vara ett tips!

Joanna sa...

konstigt att jag helt missat det här inlägget, jag har ändå kollat in din blogg varje dag sedan sist vi sågs.

tycker det ser skitläckert ut!
både övre och nedre bilden.
det kan ju ta någon dag innan man liksom hittar sin frisyr, och innan håret också gör det.
stråna ligger gärna kvar i den förra frisyrens position ett tag till.