fredag 2 april 2010

Kom igen!

Är det bara jag som har det stökigt hemma!?!?

/A

3 kommentarer:

Johanna sa...

Nä, verkligen inte....
Här hemma hos oss ser det rent bedrövligt ut, så illa att det inte passar sig med bilder!

Vi är i ungefär samma läge som ni är, med en 7 månades liten kille hinner man inte fixa o dona så mycket som man kanske vill?!

Men idag är det faktiskt städning som gäller!

Ha en fin påskhelg!
/Johanna

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

nej! jag tänkte städa nu under påskhelgen... om jag orkar

Kicki sa...

Jag kämpar ständigt med stök. Vi bor rätt så litet (vi är fyra i familjen) och har ganska mycket prylar men framförallt har jag mycket kläder och skor som inte bara befinner sig i garderoberna. Oj oj, du är inte alls ensam! Jag får panik av helt kliniskt städade hem utan prylar. Då vill jag gå hem och kasta allt vi äger - men det gör jag ju inte. Och jag skulle nog inte trivas i ett sånt kliniskt hem heller. Ha det!