torsdag 22 april 2010

Jo. Det hände även mig.

Jag läste just det här hos Popmorsa. Skrattade och satte sen skrattet i halsen. Hände inte det där mig för inte så länge sen? Jo. Fanihelevet det gjorde det.

Jag var runt 22 och var hemma hos min mamma, vi hade gäster men jag minns inte vilka det var. Jag och mina bröder höll på att leka med datorn och jag satt bekvämt på en av de sköna kontorsstolarna. Jag kände mig lite gasig i magen, men inget akut. Efter ett tag kände jag en prutt på gång och jag bestämde mig för att tyst låta den pysa ut. Tyvärr gick det åt helvete. För så fort jag släppte så kände jag att den blev hög, tydlig och framför allt; innehållsfull. Jag hade bajsat på mig.
Som en gammal cowboy staplade jag skamfullt till badrummet och skalade av alla kläder och duschade. Fick låna byxor av mamma och satt resten av kvällen i hennes mjukisbraller och skämde så att jag ville försvinna från jordens yta.

Det spelar ingen roll vad folk säger (för att vara snälla), 'det är lätt hänt' 'stackars dig' 'det är ingen fara'. Bajsar man på sig efter 10 års åldern (och nu är jag snäll) så är det pinsamt. Hur jävla mogen och vuxen man än är.

ps. ämnet 'det pinsammaste jag gjort' är från era inläggsförslag som jag bad om för ett tag sen.

1 kommentar:

Joanna sa...

hahaha!
sophie!
herregud din stackare jag förstår att det känns skamligt.

det borde ju inte vara lätt hänt.
man borde ju ha lärt sig känna att det kommer mer.
och likförbannat kan det hända.

det finns en rätt dålig romantisk komedi där en kompis shartar.
alltså.
jag skrattar högt varje gång jag tänker på den scenen.
sharted. hahaha.

men nej jag menar huga din stackare.