torsdag 22 november 2012

Jobben. Jobbet. Jobba.

Jag längtar efter att börja jobba. Missförstå mig inte, jag älskar att plugga! Men när jag läser Eleine blogginlägg om sitt jobb känner jag bara ååååå jag vill ett sånt jobb! Om 2 1/2 år är jag klar med utbildningen. Då vill jag ha ett roligt, stimulerande, kreativt jobb som innefattar kommunikation, föreläsningar, seminarier, workshops, utbildning. Där jag är bakom rodret. Hoppas hoppas.

Å andra kan mycket hända på drygt 2 år. Jag kan mycket väl tänka mig att kombinera föreläsningar mm och mitt företag Ugglalala. Jag har tyger så jag skulle kunna sy och sälja för att försörja mig, men kunderna saknas just nu. Måste hitta dem. Ska stå på två (förhoppningsvis 3) marknader i december. Hoppas då sälja slut det mesta. Både för att tjäna pengar men mest bara för att kunna sy nytt.


Inga kommentarer: