torsdag 15 november 2012

Vart e klaget?

Ett tag var bloggen en ventil för klag för mig. Få ur mig frustration och ledsenhet. Nu förtiden använder jag mig av en helt annan plats för detta. En plats där allt klag är tillåtet. Där alla peppar och hyllar varann när det behövs eller för minsta lilla. En plats där inga pekpinnar tillåts och att säga "jävla skitunge" inte missförstås. Det är en stängd, hemlig plats. En liten grupp av föräldrar som möts i cyberrymden och tröstar, skrattar, svär och lajkar varandras inlägg tills vi får ont i tummen.
Alla är olika och några av mina bästa och finaste och härligaste vänner behöver inte den här platsen. Alla har sitt sätt att gå igenom småbarnsåren. Jag gör det med mina nya cyberrymden-vänner hand i hand. Nu vet jag inte hur jag skulle klara mig utan dem.
Därför är det inte så mycket klag här längre. Plus att jag mår lite bättre. Som ni vet :)

Inga kommentarer: