torsdag 1 november 2012

Xtal, hemtenta, ugglalalafotografering, dagisevakuering, hotellnatt...

Okej. Paniken i mig har gjort det lite svårt att blogga sista veckan. Jag hade xtal igår, det gick ok. Inte bra, men ok. Jag gick över tiden och det förstörde mina chanser till ett VG. Idag måste jag skriva klart en hemtenta som ska in på söndag kl 23.59. Men jag har lixom lite ont om tid till dess. Imorgon måste jag sitta och lyssna på en annan grupps tal hela dagen och dessutom skriva en 4 sidor lång respons om en utav dem. Dessutom ska barnens dagis tillfälligt flytta i 6 månader pga renovering (har ni hört det förut?). På lördags morgon ska jag ut till min mamma i Nacka och ha Ugglalala-fotografering mellan 10.30-ca 12 med ca 10 barn. Det ska såklart bli skitkul, men shit vad jag har mycket att rodda med den här veckan. Efter fotograferingen ska jag och Johan åka och ta in på hotell över natten och försöka sova gott och länge, äta middag i lugn och ro och umgås "som man och kvinna" "eftersom vi inte bara är mamma och pappa" (här försöker jag med mina länka vara rolig och ironisk, detta kommer säkert inte gå fram så jag skriver det här ifall någon undrar vad fan jag menar). På söndag är det Yoga och sen ska tenta in kl 23.59 till min lärare. Så ni förstår. Paniken. Idag.
GAAAAAAAAAAH
Så inget mer blogg. Bara plugg.



Inga kommentarer: