onsdag 21 november 2012

Fejkade bloggfraser

Alltså förlåt. Men alla som börjar sin bloggar med "Hej raringar!", "Hej vänner", "Hej <3"; på riktigt?!?!? Jag tycker det så konstigt. Och känns så fejk. Inte är alla bloggläsare deras vänner? Deras gulligullvänner? Jag tycker det är så uppenbart ytligt och fejk, men ändå är de just dessa som älskas för de är "så snälla och vanliga". Jag har inget emot dessa bloggare personligen vill jag poängtera, bara deras sliskiga förhållningssätt till sina läsare. Ingen tror väl på riktigt att de känner att alla deras läsare är deras "raringar"? Eller? Tycker de faktiskt så?

Vad vet jag. Gonatt.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, stör själv också ihjäl mig på det när jag läser vissa bloggar! Jag undrar lite hur de personerna definierar en vän...

Sophie sa...

Skönt att inte vara ensam om detta! Började tro att det var sp...