måndag 16 januari 2012

Home is where the heart is

Håller inte vad jag lovar. Eftersom vi inte har fixat vårt internet ännu så fortsätter jag blogga från mobilen. Idag har jag och Helge köpt nya handdukar, kuddar, blöjor och säkerhetsprylar till köket vid Fridhemsplan. Haft lite svårt för det området, men insåg idag att det är väldigt praktiskt och bra att handla därborta nu när vi bor här.

Apropå att bo här. Har jag sagt att jag älskar att bo här och aldrig vill flytta "hem" (detta är hemma nu)? Så är det iaf.



3 kommentarer:

Sköna Helena sa...

Men! Vi körde också en Fridhemsplan-runda idag :) Älskar det området! Kanske för att det är helt fritt från läskiga hipsters och coola kids som den här morsan just nu gärna klarar sig utan (gud, jag låter som 60+. När hände detta?) plus att det är barnvagnsvänligt, ganska folktomt i butikerna och så är Thelins ett himla trevligt, rymligt kafé. Ett tips!

Yevonde sa...

åhh men DAGLIVS! Älska Daglivs. Älska. De har allt. Och inte skitdyrt. Saknar Daglivs. En masse. Och Details underkläder är ju fantastisk där. shoppade alla mina bh-ar där när jag blev gravid, super trevlig personal. :)

Sophie sa...

bra tips där helena! vi kan väl fika där :)
och tack för ditt tips Y, Dagslivs ska bli mitt nya fyndställe!