tisdag 16 april 2013

Om igår då

Ojojoj. Jag var sååå nervös innan, speciellt på efm innan, men min klasskompis Em följde med mig och det gjorde mig så mycket lugnare. Väl där möttes jag av den underbara tjejen som anordnat kvällen och även det lugnade mig. Publiken var ca 40 mammor i åldern 25-45 (?) och en mormor :)
Jag tappade bort mig några gånger och tittade i papperna för mycket men på det stora hela kändes det bra. De skrattade, lyssnade och verkade intresserad. Em, som hade koll på både mig och publiken, sa att jag hade publiken i handen och att de lätt hade kunnat lyssna 10 minuter till. Fantastisk att höra.


 
Nu ligger jag lite efter med skolan pga detta, men det tar jag igen imorgon. Dessutom ska jag gå på fotbehandling imorgon, väldigt välbehövligt kan jag meddela.
Den 26:e är det dax för Rhetoric slam igen, mer info kommer. Men har du vägarna förbi Lokalrätten den kvällen så kom och säg Hej!


Inga kommentarer: