torsdag 27 december 2012

Mmm

En del har råd att åka på semester 1 eller flera gånger per år. Många av oss har inte det. Jag reste mycket när jag var liten med det berodde på att min mamma jobbade som flygvärdinna. Inte för att vi var rika, för det var vi verkligen inte. Nu sa Johan härom dagen att till sommaren kunde vi kanske åka utomlands. Jag började genast surfa på resmål. Vi vill ha all-inclusive, varm och barnvänligt. Och inte för lång resa (så Thailand är ute ur leken). Jag längtar redan så galet mycket. Kan nästan känna lukten av saltvattet och känslan av sanden i hårbotten...(Tips mottages tacksamt.)


3 kommentarer:

Stina sa...

Det låter härligt att börja drömma och planera! Jag kan tipsa om ett ställe som heter ocean beach club på kreta, södra kusten. Jättefint, barnvänligt och kändes lyxigt och snyggt. Det är vingresor som har hotellet. Vi var där i september och var jättenöjda!

Anonym sa...

Makarska, Kroatien i början av juni! Perfekt soligt, lagom långt att åka och inte fullsmockat m turister ännu. Apollo har resor dit mfl.

Sophie sa...

Tack båda två. Bra tips som jag ska kolla upp!!