torsdag 6 december 2012

Fattiga, trötta december

Om ni tycker bloggen varit lite fattig sista veckan så har ni helt rätt. Fått till kalendern, men mer än så har jag inte hunnit med. Igår var slutet på en "lång" 2 veckors period med skola och annat som tagit upp all tid. Jag är ff trött och orkar inte så mycket mer än att ta hand om hemmet (tillsammans med min Johan såklart som varit den som dragit det tygnsta lasset sista tiden) och skolan samt jobba med Ugglalala, men å andra sidan är det ganska mycket bara det...

Jag skulle egentligen berätta om min gårdag i snökasoet, men å andra sidan har ni säkert alla en lika galen historia, och jag är ändå för trött... Nu ska jag lägga E sen är det tillbaka till symaskinen, syr julstrumpor till julmarknaden i Siggesta på lördag. Kom gärna förbi, 11-16, tok-julstämning ute i bushen. 

Inga kommentarer: