söndag 30 december 2012

2012 i lista (samma som förra året!)

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Inte som jag minns...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Min vän Joanna födde sig en till son i februari. Senare under året fick min vän C fick oxå en till son (!). Min lillebror och hans tjej fick sitt andra barn, en son, lilla Ivan, i november. Sen fick en del mer eller mindre bekanta barn oxå. Föds mycket barn runt mig nu.

Dog någon som stod dig nära?
Min katt Fia, som blev hela 20(!) år fick avlivas sent i höstas. Men hon hade levt ett långt och fint kattliv.

Vilka länder besökte du? 
 Inga.
 
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? 
UTOMLANDSRESA! Och mer träning!

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 
Jag har inget speciellt datum, men den dagen jag blebv antagen till min utbildning var en ganska stor och avgörande dag.

Vad var din största framgång 2012? 
 Arbetet med mig själv.

Största misstaget? 
 Att tro att jag klarar mig utan mina 'happy pills". Missade att ta i några dagar och kände på en gång hur jag blev lättstött, irriterad och ledsen av ingen egentlig anledning. Synd att det var PÅ JULAFTON! Smart tjej. Not.

Bästa köpet? 
 Åh, vet inte. Kan inte komma på nåt speciellt, men jag har gjort många fina tygfynd i år. 

Vad spenderade du mest pengar på? 
 Tyg. Hehe.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
 När Johan sa igår kväll att vi skulle boka en solsemester till sommaren tjöt jag av glädje.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011? 
 Dansa Pausa. Wooohoo.. förlåt Song 2 menar jag. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
 GLADARE! Gladare än på många, många år!

Vad önskar du att du gjort mer? 
 Tränat. Skrattat. Pussats.

Vad önskar du att du gjort mindre? 
 Ätit skit. Tjafsat. Skrikigt till mina barn.

Blev du kär i år? 
 Jag blir mer och mer kär i min familj varje år.

Favoritprogram på TV? 
 Dexter. CSI. HIMYM. Mfl.

Bästa boken du läste i år? 
 hahaha Räknas mina skolböcker.

Största musikaliska upptäckten? 
 hahaha... ursh. Borde lägga till "lyssna på mer musik" på frågan vad jag önskar jag gjort mer utav...

Något du önskade dig och fick? 
 Bättre mental hälsa!

Något du önskade dig och inte fick? 
 Fler julklappar :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2011? 
 Hade en stor middag för ett gäng av mina vänner. Helt fantastisk kul.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
 Mer träning och bättre mat. Mer försäljning och publicitet av Ugglalala.

Vad fick dig att må bra? 
 Att sova bättre och fortsätta jobba med mig själv.

Vilken kändis var du mest sugen på? 
 Ingen direkt. Kollar just nu lite halvt på Drive med Ryan Gosling. Han är fin, höhö.

Vem saknade du? 
Min vän Anneli. 

De bästa nya människorna du träffade? 
 Har inte lärt känna så mycket nytt folk i år, men fördjupat en del vänskaper och är mycket lycklig för dem alla.

Mest stolt över? 
 Mig själv. Att jag pluggar, är småbarnsmamma, sköter Ugglalala.

Högsta önskan just nu? 
 Att jag lyckas bättre med Ugglalala nästa år. Att alla i hela min familj får må bra och vara friska.

Inga kommentarer: