lördag 14 juli 2012

Sommarbloggning

Den krymper alltid på sommaren. Bloggen. Tanken kanske finns, så även lusten. Men just nu är det så många andra saker. Inte för att jag är världens mest upptagna människa, utan för att vardagen lixom har en annan takt. Snabbare och långsammare på samma gång.

Idag tex har jag jobbat. Det var helt underbart, men jag är helt slut. Konstigt. Har "bara" stått och klippt och klippt och klippt men hjärnan är helt mosig (ja inte bara klippt, utan skapat såklart, men rent fysiskt har jag bara klippt).

Igår var vi hemma och grejade, satte upp tavlor och borrade upp div saker på våra "nya" väggar. Barnen leker och roar sig ganska bra hemma om man har en hemmadag då och då.

Imorgon åker J & E bort npgra dagar och jag & H är ensamma hemma. Vill hinna jobba lite men vi får se. Mest ska jag nog pussa på H och när han sover kolla på CSI & Girls.


Inga kommentarer: