måndag 16 juli 2012

En ny stilförebild

Ni har säkert vetat om henne i hundra år, men jag hittade henne idag via CHIC och jag älskar henne! Färgglad, stil, rolig, ärtig, vacker, skön! Elisa Nalin heter hon och när jag bildgooglar henne får jag upp så mycket härliga fantastiska bilder och outfits att jag får 'fashionorgasm' som Austin i Project Runway sa. Inte en enda ful eller tråkig outfit! Kvinnan är ett geni! Jag tok-inspireras av henne. Hon klär sig som jag vill se ut men inte lyckas med. From nu ska jag tänka mera 'Elisa Nalin' när jag klär mig. Får se om det lyckas. 





























































Hennes frisyr påminner om hur jag såg ut för 2 år sen. Jävligt snygg är det. Synd att jag inte har råd att vara blekt blondin. 

Bildkälla: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8&9, 10, 11.


Inga kommentarer: