tisdag 24 juli 2012

Olja för den bortskämde

Jag har många gånger rekommenderat en hudvårdsserie som heter Dermanord (numera Maria Åkerberg). Jag har även tipsat om användningsområden för olivolja och jojobaolja. Olivolja för kropp & hår och jojobaolja för ansiktet. För ett tag sen tog min jojobaolja slut. Och tog då min mandelolja som jag använde på magen under graviditeten. Det funkade oxå väldigt bra. Men nu tog även den slut och jag gav mig ut för att köpa en ny jojobaolja. Jag fick då rekommendationen att testa rosenseriens morotsolja. Det var ohyggligt dyr, men å så skön. Och dryg. Och väldoftande. Jag kunde inte motstå. När man köper så lite smink och hudvårdsprodukter så får man göra så här ibland. Vartannat år typ.





2 kommentarer:

Klara sa...

Härligt, det vill jag prova!

Sophie sa...

Gör't! :)