tisdag 19 juni 2012

Å jösses å jösses jag orkar inte

Jag har verkligen försökt. Försökt intressera mig, inte döma, kanske tom gilla. Men nu jävla håller jag med de många som redan sagt det, Katrin Z är fan dum i huvudet.

Lady Dahmer blogg skriver om deras "debatt" (citationstecken eftersom det knappast är en debatt, mest Katrin Z som gör bort sig-igen) om ordet Hen (som fö debatteras alldeles för mkt, det är nytt, det finns, deal with it. Du accepterade "googla det", då klarar du väl av Hen, va?!).

Hon är fullkomligt pantad. Jag skulle bli förbannad men oroar mig mest för vad typ av som hon kommer få med hennes värderingar. Jag trodde att våra barns generation skulle bli annorlunda. Jag kämpar hårt för det. Katrin Z tar en bulldozer och kör rakt över alltihopa.

uppdatering: Har just upptäckt att KZ är god vän med en kille som jag känner lite, vi är fd kollegor, och som jag gillar väldigt mycket. Han är cool och smart och snäll och rolig. Om han är kompis med henne, kan hon verkligen vara så dum i huvudet som hon verker??? Kanske skriver hon sånt bara för att reta upp folk? För om hon verkligen tyckte så där, så förstår jag inte vad vår gemensamma bekant ser i relationen? (Kanske är den hans tjej som är kompis med KZ? Oh well, spela roll...)



1 kommentar:

Hanna G. sa...

Men jösses, människan har ju inte alla hemma! Att sådana trångsynta och korkade individer får synas i media gör mig mörkrädd. Lady Dahmers inlägg var klockrent, Katrins saknade motstycke i sin idioti. Hon verkar ju inte ens ha förstått sakfrågan.