måndag 11 juni 2012

Fairy godmother

Jag var ju på bio med min gudson igår. Han är en otroligt skön människa, rolig och så enkel att vara med, så trygg i sig själv. (Påminner lite om min Johan på det sättet.)
Försöker ta igen lite att jag varit lite frånvarande gudmor de sista 3 åren iom mitt egna barnafödande.
Han har hunnit bli så stor! Som tur är har vi ett stort genensamt intresse, att se film och gå på bio älskar vi båda. Och det är jag så glad över för det innebär att vi har något att dela genom alla livets faser. För helt ärligt, vad kommer han tycka om mig om 3-4 år när han är tonnis? En gamal knasig tant som gillar scifi och actionfilmer. Men jag fortsätter bjuda med honom på bio, och han kommer förhoppningsvis fortsätta vilja gå med mig. Sen blir han vuxen och då är jag en ännu äldre knastant som förmodligen fortfarande gillar såna filmer. Men då kommer han nog kanske bjuda mig på bio nån gång. Det tror jag. För sån är han. Fina Svante.




1 kommentar:

ALFAMAMMA sa...

Vad härligt det låter att vara gudförälder!