måndag 4 juni 2012

Dagsrapport

Började dagen med att Yoga i 1 & 1/2 timme med Cecilia.
Sen cyklade jag ut till Nacka. Det var horribelt långt. Tog ca 1 timme, drygt.
Väl där duschade jag och åt lunch, sen började jag jobba. Massor av shorts är fel i modellen och jag började klippa och sy om. Det gick ganska bra.
Mamma kom ut med kaffe och småpratade.
Smsade lite med Joanna och bokade en kaffedate imorgon.
Sydde vidare.
Klockan 16.55 fick jag skjuts hem. Kom hem och gick köttbullar & potatis med lingon och brunsås. Åt med god aptit.
Pussade sen min J som gick ut för att dricka öl med kollegor.
Nu har jag nattat H och ska strax natta E. Hon ska bara få kolla klart på Alfons först.
Sen ska jag titta på CSI och äta nåt mumsigt jag ska leta fram i skafferiet.

Slut på dagsrapport.


Inga kommentarer: