måndag 17 maj 2010

Sen sist

Mycket har hänt. Elsie sover både bättre och inte så mycket bättre. En del mornar får vi sova till 07 andra vill hon upp och äta välling klockan halv 5 och sen somna om. Hon kryper och går längs med möblerna i lägenheten och när jag kom hem från London hade hennes fyra tänder i överkäken tittar fram allihopa. Hon skrattar och gråter och bajsar och äta. Mest skrattar hon och äter, eller så är mitt minne selektivt...

I lördags testade vi att gå iväg på middag, låta henne somna där, väcka henne och åka hem och sen lägga henne igen hemma. Tidigare gick inte det men nu funkade det jättebra, vilket känns sååå skönt. Äntligen kan vi börja gå bort igen på kvällarna! Så; BJUD HEM OSS NU!

Snart är websidan klar, imorgon efm har min bror lovat. Då ska ni får se vad jag jobbat med senaste tiden...

Jag har en förkylning i kroppen som bara ligger och pyr. Jävligt irriterande.

Jag är så lycklig med min lilla familj. Jag älskar min Johan och min lilla Elsie, våra katter och vår lägenhet. Här och nu. Men visst, jag drömmer om radhus och sommarhus och vårt bröllop och hund och fler barn och sånt... Drömmar är gott för själen, lite som smågodis. I lagom mängd är det rent av hälsosamt!


1 kommentar:

Atomflickan sa...

Visst är det skönt att man kan ge sig iväg på kvällarna nu för tiden! Noah vaknar knappt när vi flyttar på honom och det är så skönt. No more bara sitta hemma.