måndag 8 december 2008

Utmaning för en måndagshjärna

Lilla Peache har utmanat mig. Eftersom det är måndag morgon och jag inte har nåt för mig som är jätteviktigt och megabråttom så kör jag på en gång.


Regler
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de fem 8-sakerna.
3. Utmana 8 personer och meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
Vänner
Sex and the city
Fraiser
Christine
How I met your mother
Simpson
Stargate
Family guy

8 saker jag gjorde igår:
Hånglade upp partymannen
Vek tvätt
Dammsög
Jobbade med Almas julkalender
Åt tacorester
Busade med Orvar
Kollade på 'Psyko'
Läste om resan som begynner på fredag (!)


8 favoritrestauranger:
(Jag går sällan ut och äter så 8 stycken kan blir svårt)
Dado (Indisk)
Thaibåten
Faros (grekisk)
La rouge (fastän jag aldrig varit där, men jag VET att jag kommer älska det)

8 saker på min önskelista:
Större lägenhet
En karriär som gör mig lycklig
Frisk och kry avkomma
En härlig, solig semester
En 90 minuters massage
En till 90 minuters massage
God lunch
En lättsam flygresa på fredag


Så nu utmanar jag:
(nu fuskar jag)
Alla som vill och har tid :)

Inga kommentarer: