tisdag 30 december 2008

Apropå 2008

Det var ett fint år. Mitt och Partymannens liv förgylldes av de finaste varelserna, katterna Sigge och Orvar. Jag fick tillbaka min syn som snoddes från mig i tonåren och njuter varje dag av att slippa glasögon och linser. Jag friade och förlovade mig med Partymannen. Jag tog mod till mig och slutade på mitt jobb för att ta reda på vad jag verkligen vill göra för resten av mitt liv. Och jag tror jag kommit på det (och det har inget med ekonomi att göra). En vän fick en dotter, en annan väntar sitt fjärde. Jag och en förlorad vän återknöt. Jag fick en del nya vänner, genom bloggen, genom nya jobbet. Året avrundade med en resa till värmen som var både bra och inte så bra (bilder kommer, men befinner sig just nu i en dator i Linköping). För att nämna bara några saker som gjort detta året bra. Det finns ett par bra saker till som hänt. Men nåt skoj ska vi spara tills imorron.

Inga kommentarer: