onsdag 3 december 2008

Gulaktigtkort men en blålila jag






Idag ser jag nästan ut som igår.
Jag hann inte ta några kort och var förresten så trist att du inte missade nåt.
Jag hade en lila polo på mig istället för vitt t-shirt. Så spännande var det.
Jag går till jobbet i gummistövlar och byter sen om till små svarta pumps från Dinsko.
Det tycker jag är smart.
.
Abslout snyggast idag, utan någon som helst konkurrens, är Miri.
Hon är visseligen snygg som attan mest varje dag, men idag en sån där shitpommesfrittesvadfinhonär -dag.
.
FYI:
Min lilla adventskalender är istället för det projektet jag pratade om för ett tag sen. Det gick inte att genomföra på det sättet jag hade tänkt, så jag fick lämna den iden. Med det blev en adventskalender istället och det tycker jag inte är fy skam. Hoppas ni får några bra tips från den.

1 kommentar:

miri sa...

nämen, tackar ödmjukast fina alma-vännen! sådan underbar utmärkelse :)