fredag 20 augusti 2010

Ursäkta



...den dåliga uppdateringen. Jag har mina skäl. Först och främst har vi fortfarande inte kunnat flytta hem och det är väldigt osäkert när vi kan göra det. Det är fruktansvärt jobbigt. Men visst, vi har tur som har nånstans att ta vägen. Men så har vi den lägenheten som påverkas mest av stamrenoveringen. Rören kröker sig i vår lägenhet och för att vi och alla andra i huset ska få ordning på rören sitter det en gubbe med en jättemaskin och grejar i hålet de gjort i vår städskrubb i köket. Jättemysigt. Ja, detta är bara en del. Sen har vi inget badrum (toan står bredvid avloppsröret) och inget avlopp och inget vatten och en hel garderob är utriven i hallen. Nån som vill byta boende?

Som sagt. Jag har mina skäl. Goda skäl. Men jag kommer tillbaka med stormsteg. Nästa vecka händer det grejer!




Bilden på barnet har inget med rören att göra.

Inga kommentarer: