söndag 15 augusti 2010

Jag måste vara den enda...


...som inte varit eller blivit bjuden på bröllop i sommar! Hur deppigt är inte det! ALLA pratar om sommaren då ALLA gifte sig, skryter om hur många bröllop de varit på och jag sörjer och skämms lite och undrar om jag har färre vänner än alla andra..?! Varför gifter sig ingen av mina vänner? Buhu. Som tröst vet jag redan nu att i juni nästa år ska en av mina finaste vänner gifta sig och hon har lovat att jag kommer bli bjuden. Får se till att hålla mig väl med henne fram till juni helt enkelt ;)

Finge jag gå på bröllop skulle jag vilja bära denna blåsa;







3 kommentarer:

memilla sa...

Inte jag heller :/

Ulrika sa...

Inte jag heller! Fast det gör mig inte ledsen att det är så!

plin sa...

Inte jag heller. Inte ett endaste litet bröllop! men jag tycker att du ska ha den där tjusiga klänningen på dig i alla fall!