fredag 18 september 2009

Vi har fått fantastiskt mycket fina presenter


Allt från nallar, filtar och speldosor till mössor, pyjamaser och bodys. Med mera. Men eftersom jag är så rädd att glömma någon så har jag valt att inte fota och lägga upp alla presenter. För tänk om jag skulle glömma nån! Hemska tanke.

Istället. Ni vet vilka ni är där ute, alla ni som gett Elsie så fina och generösa presenter. Jag, vi, är så glada och tacksamma för vartenda liten pinal. Tack!!!! Ni är så många fina människor som bryr er om Elsie. Hon kommer ha så mycket fina människor runt sig i sitt liv. Det gör mig så glad. Det kanske är den bästa gåvan :)

För att helt gå ifrån det jag nyss sa så visar jag upp en mössa Elsie fått. Inte hemmastickad, men OJ vilka sköna färger! (Finns på Åhlens)



Inga kommentarer: