måndag 8 augusti 2011

Det började så städat och fint

Här är min fina & nygifta vän Simone vars bröllop jag kalasade på så till den milda grad att jag tre gånger igår vände magen ut och in. V.I.D.R.I.G.T. Och något ni inte alls behövde veta. Men nu fick ni veta det ändå.

Raskt över till klännigen. Eftersom jag inte gått ner ett jävla gram på hela sommaren, så fick det blir en som döljer allt. Men jag kände mig fin och valde att visa upp mina ben, som jag tycker är ganska fina.

Lusigt fakta; på min presentation stod det jag är en "uggle-älskande bloggdrottning". Jag går omkring och tror att alla bloggar men man är tydligen lite kunglig i vissa krestar :)

3 kommentarer:

Frida sa...

Wow, supersnyggt ju! Och ja, du har verkligen snygga ben.

Petra sa...

ja jag skulle kunna tänka mig att ha dina ben;) Snygg klänning passar dig;) /Petra

Joanna sa...

hahaha åh fy fan urk.
jag vill aldrig mer vända magen ut och in (min entré in i vin-världen efter graviditet berättade jag för dig, minns du att du skrattade så att du grät?).