onsdag 31 augusti 2011

Bebiskompisar sökes

När man har 1 barn har man mammagrupp. Jag saknar det. Inte bara för mig, utan för H. Häromdagen träffade vi en mamma som jag lärt känna i parken och hennes son. Bebisarna tyckte det var kul att ligga på mattan tillsammans och dra i saker och peta på varann.

H behöver lite 'jämnåriga' kompisar. Har du en kompis till H? Hör av dig så kan vi väl ses och de kan få peta på varann? Jag kan erbjuda en något bitter och trött mamma för den vuxne att språka med.

ps. Jag kan vara glad och snäll oxå. Bitter och trött är jag bara ibland.

4 kommentarer:

Sofie sa...

Sett detta?
http://carlssonkarlsson.blogg.se/2011/august/ursota-ugglekuddar.html

Sophie sa...

Nä men ugglekonkurens har jag haft hela tiden. Fina, men mina är finare :)

Sandra sa...

29 oktober är vår 2:a beräknad. Han/hon kommer ju så klart inte vara jämnårig med H men vi de kanske kan få peta lite på varann ändå?

Ang ditt inlägg om avslaget - tänker du överklaga? Jag har ju jobbat på domstol med just överklaganden av kommunala beslut och kanske kan hjälpa dig lite i så fall.

Kram,
Sandra

Sophie sa...

Hej sandra, klart det ska bli kompisar! age is just a number! vi hör under hösten, lycka till!
ang avslaget, vi får se. kanske funkar det bra i höst, men behöver jag jobba mer så MÅSTE jag få mer tid på förskolan så då tar jag GÄRNA hjälp av dig! tack!
kram!