onsdag 14 december 2011

Kära läsare

Som ni kanske minns, så tvingas vi ännu en gång ut ur vårt hem då vi drabbats av en vattenläcka. Arbete kommer att börja i januari och än så länge vet vi inte hur länge, men förmodligen 3-6 månader. 

 
Vi letar nu efter en lägenhet. Vi behöver en 2-3 (helst 3 rum eller mer) på Södermalm i Stockholm som tillåter katter, med hiss. Omöblerat eller inte, spelar ingen roll. 
 

Snälla, kolla med alla ni känner. Det här är otroligt jobbigt för oss, inte nog med att veta att man snart inte få vara i sitt hem längre (som vi just flyttat tillbaka till), utan att med ljus och lyckta behöva söka lägenhet för oss att bo i under tiden. God fuckin Jul till oss. 
 
Tack på förhand. 
 
ps. jag mår inte så bra just nu, detta med lägenheten, magkatarren och förkylning. Inläggen är glesa just nu men jag hoppas komma tillbaka och må bättre. Snart.

2 kommentarer:

Susanna sa...

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig eftersom jag ju bor i Göteborg. Ville bara skicka lite pepp! Pepp pepp!

H sa...

Surt att ni måste flytta. Kolla länken jag skickar med, de har en lista med jättemånga hyresvärdar som man kan ringa till. Bästa sättet att hitta lägenhet är att aktivt ringa runt och leta.

Lycka till och hoppas att det verkligen blir en god jul.