måndag 24 november 2008

Vet ni...

...va fina ni är? Som läser den här bloggen, som kommenterar när jag är sjuk och önskar mig krya på (säger man så??)! Det är så roligt!
Jag har fått ett litet uppsving på inspirationen och hoppas hinna börja med ett nytt inslag på bloggen denna vecka. Kommer blir mycket kul tycker jag. Och hoppas att du ska tycka detsamma. Jag är fortfarande i en egen outfit svacka, men hoppas komma ur när jag hunnit ikapp vädret (dvs köpt lite nya jeans eftersom att tajts inte håller värmen som man vill att de ska göra). Kort sagt; min outfit kommer vara more och less upprepningar av gamla goa kombinationer (s.k. säkra kort) men bloggen kommer i gengäld få ett nytt roligt inslag...

3 kommentarer:

Kristina sa...

Jag ser fram emot alla möjliga Alma-inlägg! Det här med jeans är ett problem. Jag pallar inte att ha något annat än tajts, men varje vinter inser jag att jag borde äga i alla fall ett par byxor som jag tycker om. Eller så skaffar jag helt enkelt ett ull-underställ... :) Kram!

shoebox sa...

Vad spännande :)

kajsa sa...

Ohh jag är så glad att du är tillbaka! Har inte vågat kika in här sen förra veckan i rädsla för att få läsa "tyvärr så orkar jag inte mer av bloggandet så jag lägger av" eller något i den stilen. Men så tog jag mod till mig och läser det här! Och jag säger bara; TJO!
Söta söta söta Alma. Puss kram!