lördag 5 januari 2013

De e mycket happy nu

Ströläser min bloggfeed efter några dagars utan att ha kollat in. En sak som slår mig, och så klart stör mig- håll i hatten nu för här kommer bitterf*ttan fram igen- är alla "ååå va mysigt och najs och härligt allt är, ååå va kul 2013 ska bli bla bla bla". Jag känner bara; kan man inte få höra lite skit oxå? Lite "fan det blev inte som jag tänkt mig, min svärmor hatar mig och jag får inga roliga jobb". Men nej. Sånt skyltas det inte med. Och klagar man, som jag gör nu, så är man avundsjuk och missunnsam. Och lite av varje är jag säkert, men mest trött på alla "perfekta liv".
Okej alla skriver inte om happyhappy, men många av de stora gör det.
Kanske ska byta ut bloggarna i min feed ist för att " klaga". Men jag vet inte om det hjälper.
Loggar in på fb och läser min på bästa fb-grupp ist. Livet. Rakt upp och ner utan krusiduller.

Inga kommentarer: