fredag 18 april 2008

Blandat stilar från 96-98

I trean i gymnasiet bytte jag stil från wannabe-snobb till pop/indieflicka. Klippte av allt det blonda håret och färgade det mörkt. Det var början till slutet för tiden som blondin.


Lollipopfestivalen 96. Älskar min hundtandsmönstrade skjorta. Hoppas den ligger kvar på vinden nånstand.


Min 18års dag. Munktröjan och halsbandet var två favoriter, men det roligaste är att jag har den här klänningen på mig. Älskar att jag fortfarande kan ha den, eller kan ha den igen...

Sköna 90talet med de otvättade jeanstygen. Den här långkjolen gav jag bort till välgörenhet i höstas. Kommer säkert vara übertrendig när som helst.

Tröjor med tryck (gärna hjältar) var en storfavorit under ett period. Den här kommer från barnavdelningen på HM. (Bebisen på min arm fyllde 7 för ett par månader sen.. tiden går galet fort!)

Inga kommentarer: