tisdag 13 september 2011

På tur

I söndags var vi på Gröna Lund tillsammans med Js syster och hennes sambo och två barn (nästan jämngamla med våra). Jag trodde nog vi skulle åka nån karusell och veteranbilarna och inte så mycket mer. Men! Både Gröna Lund och E överraskade mig. Det fanns ganska många åk för småttingar och E var väldigt modig! Och skrattade högt och skrek av glädje under de två "värsta"; tufftufftåget och tekopparna (som gjorde både mig och E faster yra i bollen!).



Karusell-en barnlek tyckte E

Hela dagen var jättemysig. Båtturen från slussen är så härlig. Det glömmer man lätt när man bor här och bara åker förbi den då och då. Jag fick umgås med E nästan hela tiden och H var ovanligt nöjd där han satt i sin vagn och sög åt sig alla intryck. Båda somnade som stockar på kvällen.

Tänk om man orkade göra såna här utflykter varje helg!

OBS OBS OBS
Jag har inte GEGG på kinden, den där skönhetsfläcken gav ajfånappen mig!

Inga kommentarer: