måndag 5 september 2011

Hela huvet runt

Memilla ville veta hur frisyren ser ut lite runt om. Faktum är att jag fortfarande inte riktigt trivs med det, men igår fick jag till nedåt varianten så nu känns den okej.


Luggen är lite för kort, eller för lång?


Här ser det bra ut.


Och här är det kort och snyggt.

Men jag har varit en gång redan och fått det fixat och klippt lite mer, så jag har inte mage att ringa igen. Förmodligen behövs det lite tid att komma in i frisyren. Om en vecka kanske det känns tiptop!?

5 kommentarer:

Joanna sa...

frisyren är jättefin!
luggen är om bara någon vecka lite längre, och det korta på sidan är skitsnyggt.

och det tar verkligen alltid någon vecka eller två för frisyren att lägga sig rätt på skallen.
min nya har just börjat fatta att den är tre dm kortare och slutat bete sig som ett långhår.

Mainstreamalternativ sa...

hmmm.. jag gillar nog den här varianten bättre, den passar dig och din stil. Den tidigare varianten är lite för mkt "hipster." Men det är bara min åsikt..

memilla sa...

Snyggt...det är kul att kunna variera...jag tyckte det var jättecoolt när du hade det uppåt också...snyggt både ock. Ja, det brukar ju ta ett tag att finna sitt sätt att fixa en ny frisyr...det blir säkert bra :)

Sophie sa...

joanna: sant. jag väntar och hoppas!
mainstreamalternativ: jag håller faktiskt nästan med dig. men vi får se- kanske går jag mot bättre vetande och går omkring och låtsas vara lite hipster! eller så inser jag mina begränsningar och kammar ner luggen...
memilla: ja, det är kul att variera, men just nu trivs jag inte i nån utav dem... men om en vecka så känns det nog annorlunda!

Anonym sa...

Sophie, både du och din frisyr är super super snygga!!

Stor kram Erika